EKİBİMİZ

Artro Life Ailesi olarak Antalya Lara’da Manuel Terapi, Kayropraktik Uygulamalar Ortopedik ve Sportif Rehabilitasyon, Skolyoz Tedavisi, Klinik Pilates, Beslenme ve Diyet tedavilerinde alanında uzman doktor ve sağlık profesyonelleri ile güncel yaklaşımlar sunuyoruz.

EKİBİMİZ

UZMAN
KADROMUZ

Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon

UZM. DR. ELİF AYŞEN PALAZ

Sağlıklı yaşama bir bütün olarak yaklaştığımdan tek hekim olarak çalışmak yerine alanında uzman sağlık profesyonelleri ile “Artro Life Clinic” bünyesinde hasta kabulüne başladık. dört fizyoterapist, iki diyetisyen ve klinik asistanımızla beraber kapsamlı bir biçimde çalışmaya başladık. Manuelterapi ve Kayropraktik, Klinik pilates, ortopedik rehabilitasyon, spor yaralanmaları, rejeneratif tıpla ilişkili eklem enjeksiyon uygulamaları, ozonterapi, beslenme ve diyet konusunda uzman ekibimle birlikte sizlere en iyi hizmeti sunmayı amaçladık.

Fizik Tedavi ve Kayropraktik

UZM. KYR. FZT. HAKAN VURAL

Manavgat çağlayan anadolu lisesinden mezun olduktan sonra 2013 yılında Tam Burslu olarak yerleştiği Bahçeşehir Üniversitesi Fizyoterapi ve Rehabilitasyon eğitimini 2017 yılında Onur öğrencisi olarak tamamlayarak mezun olmuşur. Aynı yıl yine Bahçeşehir Üniversitesinde Türkiye’de ilk ve tek Kayropraktik eğitimi olan Kayropraktik yüksek lisans eğitimine başlamış ve eğitimi yüksek onur derecesinde tamamlayarak kayropraktik uzmanı ünvanı almaya hak kazanmıştır.
Okul döneminde staj deneyimlerini Beşiktaş Spor Kulübü ,Fenerbahçe Spor Kulübü ,Sportomed Suadiye Ortopedik ve Sportif rehabilitasyon gibi Manuel terapi ,Ortopedik rehabilitasyon ve Sporcu rehabilitasyonu konusunda profesyonel hizmet veren merkezlerde tamamlamıştır.
2017-2019 yıllarında İstanbul Bağdat caddesinde özel bir merkezde Kayropraktik, Manuel Terapi ve Ortopedik rehabilitasyon üzerine hasta kabulü yapmıştır. 2019 yılı Kasım ayından itibaren kurumumuzda görev yapmaktadır.
Katıldığı eğitimler:
-Kronik ağrı eğitimi (2020)
-Ağrının temelleri (2020)
-Aktivatör Method 1. Seviye (2020)
-Radyolojik görüntüleme (2018)
-Fonksiyonel kuvvet antrenmanları (2017)
-Dry needling (2017)
-Kinesio Tape ağrı bandı eğitimi (2015)
-Manuel terapi (2015)
Sempozyum/Kongreler :
-Stabilizasyonda güncel yaklaşımlar (2020)
-Kayropraktik Omurga sağlığı sempozyumu (2017,2018)
-Sporda Fizyoterapi Zirvesi (2017)
-Her Yönüyle Skolyoz Sempozyumu (2017)
-6. Uluslararası Cerebral Palsy ve Gelişimsel Bozukluklar Kongresi (2016)
-Omurga Hastalıklarında Güncel Tedaviler (2016)
-Spor Yaralanmalarında Fizyoterapi ve Rehabilitasyon (2016)
-Geleceğin Fizyoterapistleri Sempozyumu (2015)

Fizik Tedavi

FZT. BÜŞRA KARLIDAĞ

İlkokul ortaokul ve lise eğitimini Antalyada tamamladıktan sonra 2019 yılında KARABÜK ÜNİVERSİTESİ Fizyoterapi ve Rehabilitasyon bölümünde eğitimini tamamlayarak mezun olmuştur. Üniversite eğitimi boyunca Türkiye’nin önde gelen fizyoterapi alanında adını duyurmuş kurumlarında zorunlu ve gönüllü stajlarını tamamlanmıştır. Kasım 2019 itibariyle Artro Life Clinic bünyesinde fizyoterapist olarak devam etmektedir.

Katıldığı eğitimler;
2015- Spor fizyoterapistliği sempozyumu
2019- Polestar Pilates Eğitmenliği
2019- İntegrated Kinetic Neurology

Fizik Tedavi

YASEMİN AZİZOĞLU

Levent Aydın Anadolu Lisesinden mezun olduktan sonra 2014 yılında tam burslu olarak yerleştiği Doğu Akdeniz Üniversitesi Fizyoterapi ve Rehabilitasyon eğitimini 2018 yılında tamamlayarak mezun olmuşur. 2019 yılında Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Anabilim Dalında yüksek lisansa başlamıştır. Üniversite eğitimi boyunca Türkiye’nin önde gelen fizyoterapi alanında adını duyurmuş kurumlarında zorunlu ve gönüllü stajlarını tamamlanmıştır. 2019-2020 yıllarında özel bir hastanede Manuel Terapi, Ortopedik Rehabilitasyon ve Nörolojik Rehabilitasyon üzerine hasta kabulü yapmıştır.2021 yılı Mart ayından itibaren kurumumuzda görev yapmaktadır.

Katıldığı eğitimler;
2021- Polestar Pilates Eğitmenliği
2020- Graston Fizyotools Tekniği
2019- Alt Ekstremite Mobilizasyon Ve Manipülasyonu

Beslenme ve Diyetetik

DYT. CANBERK YAŞAR

Diyetisyen Canberk Yaşar, lise eğitimini Aldemir Atilla Konuk Anadolu Lisesinde tamamlamıştır. Başkent Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Beslenme ve Diyetetik Bölümünü akreditasyon alarak 2019 yılında tamamlayıp mezun olmuştur ve Diyetisyen unvanını almıştır.
Klinik Stajlarını Kepez Sağlık Merkezi, Başkent Hastaneleri Kadın doğum, pediatri, endokrin kliniklerinde, Yenikent diyaliz merkezi, Ayaş Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi’nde tamamlayıp Türk Havacılık Ve Uzay Sanayii’sinde (TUSAŞ) toplu beslenme stajını bitirmiştir. Öncesin estetik plastik ve rekontrüktif cerrahı ile birlikte çalışıp Ocak 2020 itibariyle Artro Life Clinic bünyesinde devam çalışmaya devam etmektedir. Sağlıklı beslenme, kilo alma, kilo verme, sporcu beslenmesi, kronik hastalıkların tıbbi beslenme tedavisi, hamilelik ve emziklik döneminde beslenme, çocuk ve ergen beslenmesi, obezite cerrahisi sonrası beslenme, toplu yemek sistemlerine danışmanlık gibi konularda hizmet vermektedir.
Sahip Olduğu Belgeler
*Yaşam Koçluğu *10. Ulusal Obezite Kongresi
* 9. Ulusal Obezite Kongresi
* 7. Ulusal Obezite Kongresi
*Hastalıklarda Güncel Nütrisyon Yaklaşımları Sempozyumu 1
*Hastalıklarda Güncel Nütrisyon Yaklaşımları Sempozyumu 2
* Beslenme ve Psikosomatik Hastalıklarda Beslenme
* Diyet ve Vücut İlişkisi
* Bariatrik Cerrahide Beslenme Yaklaşımı

Hemşire

MERVE KAYAR

Lise eğitimini Antalyada tamamladıktan sonra 2017 yılında Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi hemşirelik bölümünde eğitimini tamamlayarak mezun olmuştur. Mezun olduktan sonra hastane bünyesinde hemşire olarak çalışmaya başlamıştır. 2020 yılı Eylül ayı itibariyle Artro Life Clinic bünyesinde hemşire olarak çalışmaya devam etmektedir.

Koordinatör

AYNUR UYAR

19 Şubat 1988 tarihinde Antalya ‘da doğdu.Lise eğtimini Antalya Lisesi’nde tamamladı.2006 Yılında Kütahya Dumlupınar Ünv. Beden Eğitimi Antrenörlük bölümü ,2009 yılında Anadolu Ünv. Spor Bilimleri bölümünden eğitim almıştır. Bir çok özel hastane ve klinik tecrübesi bulunmaktadır. Yaklaşık 12 yıldır sağlık sektöründe çalışmaktadır.Ekim 2019 yılından itibaren Artro Life Clinic bünyesinde çalışmaya devam etmektedir.