MEZOTERAPİ

Mezoterapi, çeşitli vitamin, mineral ve aminoasitler kullanılarak yapılan estetik tedavi yöntemlerinden biridir.Dokuyu canlandırmak ve yapılandırmak amaçlanır. Bölgesel tedavi yöntemi olan mezoterapi, düşük dozda ilaçların mezoterapi iğnesi olarak bilinen 4 ila 13 mm. çapında olan iğneler ile cildin alt kısmına enjekte edilmesiyle uygulanır. Enjekte edilecek maddeler, kişiye uygun olacak şekilde ihtiyacı olan bölgeye göre seçilir.

NEDİR

MEZOTERAPİ
TEDAVİSİ

Mezoterapi Hangi Durumlarda Uygulanır?

Cilt sarkmaları
Göz altı torbaları ve morlukları
Kronik Ağrılar
Leke tedavileri
Çatlaklar
Selülitler
Saç dökülmeleri
Burkulma
Bölgesel zayıflama
Kas iltihaplanmaları gibi rahatsızlıkların tedavisinde kullanılır.

Mezoterapi Nasıl Uygulanır?

18 yaşından büyük kimselere belirli sağlık koşulları sağlandığında mazoterapi uygulanabilir. Fakat aşağıdaki gibi durumlarda uygulanması önerilmez. Hamileler
Emziren anneler
Felç geçirmiş olanlar
Diyabet (şeker) hastası olanlar
Kanser hastaları
Pıhtılaşma sorunu olanlar
Uygulanacak ürünlere alerjisi olanlara mezoterapi uygulaması yapılması sakıncalıdır.

Mezoterapinin yan etikleri nelerdir?

Yan etkileri oldukça azdır. Belirgin olarak bulantı, cilt hassasiyeti gibi sorunlar görülebilir.

Mezoterapi Tedavisi Kaç Seanstan Sonra Sonuç Gösterir?

Cilt yapısı ve yaş bunun için önemli unsurlardandır. Ortalama 2 ya da 3 seans sonunda sonuç alınır.

Mezoterapi Sonrasında Nelere Dikkat Edilmelidir?

İşlem öncesi ve sonrasında kan sulandırıcı ilaçlar kullanılmamalıdır. Mezoterapi uygulanan bölgeye yaklaşık 10-15 saat hiçbir şekilde su değdirilmemelidir.

Sayfa içeriği sadece bilgilendirme amaçlıdır. Sayfa içeriğinde tedavi edici sağlık hizmetine yönelik bilgiler içeren ögelere yer verilmemiştir. Tanı ve tedavi için mutlaka hekiminize başvurunuz.