NÖRAL TERAPİ

NEDİR

NÖRAL
TERAPİ

Nöral Terapi, ülkemizde giderek önem kazanan bir tedavi yöntemidir. Sinir sisteminin çalışma fonksiyonunun bozulmasıyla ortaya çıkan hastalıkların tedavisinde kullanılır. Bunun sonucunda sinir sisteminin doğru çalışması sağlanır. Nöral tedavi, iyi bir klinik ve muayeneyle uygulandığı takdirde vücudun dolaşımının yeniden düzenlenmesi sağlar. Çoğu zaman ilaçla tedavi yönteminin başarılı olmadığı hastalar tarafından tercih edilir.

Nöral Terapi Hangi Hastalıkların Tedavisinde Kullanılır?

Kas ağrıları Alerjiler Dolaşım Bozuklukları Üst solunum yolu hastalıkları Menopoz Sıkıntıları Tiroid Hastalıkları Kabızlık Depresyon ve Ruhsal Bozukluklar gibi hastalıkların tedavisinde kullanılır.

Nöral Terapi Nasıl Uygulanır?

Nöral terapinin birden fazla uygulama yöntemi vardır. Belirlenen rahatsızlığa göre uygulanacak tedaviye ilgili hekim karar vermektedir.

Bölgesel Tedavi: Direk hasta olan bölgede cilt içine insülin iğnesiyle kuadl denilen kabarcıklar oluşturarak uygulama yapılmasıdır.

Segmental Tedavi: Aynı omurga segmentinden kontrol edilen kas, tendon, damar, kemik, faset eklem ve organlardaki bozuklukların, segment içindeki elemanlara yapılan enjeksiyonlarla regüle edilmesidir.

Genişletilmiş Segment Tedavisi: Segmentlere etki eden ganglionlar gibi daha üst kumanda merkezlerine yapılan enjeksiyonlarla tedaviye dahil edilmesidir.

Bozucu Alan Tedavisi: Ameliyat ve yara izleri, aşı izleri, diş dolguları, barsak flora bozuklukları gibi sebeplerin tedavisinde kullanılır.

Hormonal Regülasyon Tedavisi: Hormonal dengesizlik bulguları saptanan hastalara dengeyi yeniden sağlamak amacıyla yapılır.

Nöral Terapi Kimlere Uygulanır?

Uygulama küçük iğnelerde yapıldığı için ağrı ya da acı hissedilmez ve herhangi bir yaş sınırlaması yoktur. İhtiyaç görülen her hastaya uygulanabilir.

Nöral Terapi Kaç Seans Uygulanır?

Genellikle 6 ya da 12 seans arasında uygulanır. Kısa sürede sonuç alınabilecek bir tedavi şeklidir.

Sayfa içeriği sadece bilgilendirme amaçlıdır. Sayfa içeriğinde tedavi edici sağlık hizmetine yönelik bilgiler içeren ögelere yer verilmemiştir. Tanı ve tedavi için mutlaka hekiminize başvurunuz.